Friday, December 23, 2011

Tahniah Adikku!errr...

Assalamualaikum......haaaa....gembiranya......nak tahu kenapa?sebab adik aku Qamarina Mustafa yang aku cakap hari tuh dapat straight a's dalam peperiksaan Peperiksaan PMR'11...btw,tahniah juga diucapkan kepada semua calon PMR'11 yang telah berjaya mendapat keputusan yang membanggakan terutama kepada warga D'SAIDIANS n SEMESRAIANS...korang memang best...ermmmm...kalau kome semua nak tahu seramai 67 orang calon PMR MRSM Muar telah berjaya mendapat keputusan straight a's manakala SMK DATO' DOL SAID (sekolah lama aku) telah mencatat sejarah sekali lagi apabila 25 calon mendapat semua A bagi semua matapelajaran (ayat surat khabar habes)...mwahahah...SM SAINS REMBAU?.....84 orang dapat straight a's....memang gilalah diorang...they deserve it...!!oklah...penat nih...malam nih nak terima tetamu....jadi i'll be right back to share more about my life....so,stay tuned ok!hahahah....owh....btw,take a look on these pic.....buat cuci-cuci mata....cuci ke?you answer it!ok....gudbye lullabye....!(^^,)

dekat dewan ni lah adik aku ambil result semalam....buruk kan?mwahahah....Dewan Dato' Azam (SEMESRA)...10 kali ganda lebih cantek!=)sampai jadi jeruklah aku duduk kat dalam kereta tunggu dia ambil result....takut nak keluar....takut jadi yang terpendek...kenapa? Budak MRSM tinggi-tinggi belaka...tak tipu=_=!

harap-harap adik aku dapat pindah ke MRSM Tun Ghaffar Baba ni....senang sikit my parents tuk tengok....tak lah susah sangat sampai nak merentas Sungai Muar...heheh=)

No comments: